Wednesday, February 3, 2010

Prodažbite može da se soočat so promenata
by Milota Sidorova


Reklamiranje. Ne možete da se oslobodite od nego, bez razlika što i da pravite. Toa e nasekade i nekako go pricvrstivme do našata civilizacija. No, sepak, toa e pole ne postaro od eden vek. Negovite koreni datiraat togaš koga cenite se stabiliziraa i razgovorite za pazarnite ceni vekje ne bea korisni. Prodavačite sakaa da gi napravat svoite dobra porazlični od tie na drugite. Taka stigame do samiot početok na brendiranata industrija. Otkako cenata beše regulirana, proizvodot moraše da izgleda atraktivno. Sumata na pari potrošena na reklamiranje se zgolemuvaše od godina vo godina. Vo poslednata decenija bea prezemeni go! lemi napori za promocija i prodažba preku prodažbata. No, ovaa točka možebi beše presudna. Opštestvenite analitičari sugeriraat deka lugjeto možebi vekje ne reagiraat na reklamniot haos što né opkružuva naokolu. Možebi stanavme povekje nedopreni. Ottamu, mora da se izmisli poefektiven način na prodavanje na dobrata. Krizata ja zabrza ovaa potreba. Mnogu lugje stanaa povnimatelni vo vrska so toa što kje kupat i mnogumina od niv duri i ne reagiraa nitu na namaluvanjeto do 50 procenti. Toa beše predizvik za marketinškiot biznis. Mnogu od kompaniite završija so bankrot, mnogu od niv gi stesnaa svoite budzeti i mnogu od niv gi otkažaa svoite marketinški oddeli. Takva e situacijata. Što sleduva? Po malku od indirektno reklamiranje. Pečatenoto i internet-reklamiranjeto možebi se činat zdodevni. No, najvažno e ličnoto iskustvo. Postoi ogromna grupa potro#! 3;uvači što gi kupuvaat proizvodite poradi nivnite p! rijateli ili familija. Sepak, ova e najdobriot način na prodavanje. Prodavanje preku mreža na bliski prijateli. Kompaniite gi menuvaat strategiite i trošat povekje pari na direktno prodavanje na proizvodi, promocija, organiziranje nastani. Dodeka podgotvuvaat mal festival (toa može da bide koncert ili društven nastan) za potrošuvačite, sekogaš ima mesto za prodažba na proizvodite- Psiholozite sugeriraat deka čovečkiot kontakt zad proizvodot e povreden i povekje kje mu veruvame otkolku slikata ili bilbord ili internet-stranica. Pa, eve né na raskrsnicata - internet-prodažbata raste, no povekje od proizvodite se elektronika i muzika. Ostatoko - dnevnite proizvodi, kako obleka, hrana, mebel mora da se vidi i dopre. I kompaniite go sledat toa.

related story (sgx16307): h! ttp://www.france24.com/en/20091127-jean-marie-dru-chairman-...
by Milota Sidorova
for SigEx Ventures (http://sigexventures.com)

SigEx Ventures's matrix of properties are quickly becoming leaders in digital telebroadcasting, free content delivery allowing people to easily talk, view, upload and share through free online TV broadcasting, free unlimited global calls, video blogs and SMS. SigEx Ventures invests in projects deploying "free" to add-on royalty revenue models

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home