408 la parada in Beijing
by Claudia Sonea
Producatorul francez de automobile Peugeot a prezentat luni nu numai un nou model de masina, dar de asemenea si unele dintre obiectivele stabilite pentru 2010: sa creasca vanzarile pe piata din China cu inca 30 la suta. China s-a dezvoltat rapid si s-a transformat intr-una dintre cele mai atractive piete din lume, datorita ratei sale de crestere foarte ridicata, precum si datorita faptului ca aceasta are populatia cea mai numeroasa din lume. Google, Microsoft, Apple, General Motors, Volkswagen, Mercedes-Benz, precum si multe alte marci celebre si-au pus in plan sa cucereasca piata fertila care este inca in stadiul incipient de d! ezvoltare a tarii intr-o putere economica mondiala . Peugeot nu se deosebeste de alti producatori de autoturisme, care spera ca a salvarea va veni dinspre Asia datorita faptului ca vanzarile au scazut cu 21% pe piata americana, in timp ce pe piata auto a Chinei au crescut cu 45% in anul 2009. Dupa ce in 2003 a semnat un parteneriat cu un producator auto local, Dongfeng Motor, Peugeot a reusit nu numai sa creasca vanzarile, dar si sa se afirme ca un brand distinctiv si elegant. Urmarirand sa obtina succes si sa castige bunavointa Chinei, Peugeot impreuna cu Dongfeng Motor a creat modelul 307, care preia in grade diferite idei si stiluri chinezesti pentru piata locala. Intrucat ideea s-a dovedit a fi stralucitoare si au avut vanzari record de 410000 de vehicule in 2009, societatea in comun a lansat in acest an la Salonul Auto de la Beijing Show noul Sedan 408. Modelul este un sedan cu ampatament lung, care poate include trei sau ci! nci usi hatchback, stiluri precumcoupe-convertibile si de brea! k. Din c auza crizei economice un aspect important este consumul mic de benzina: motoare de 1,6 litri si 2,0 litri benzina.
related story (sgx16243): http://www.france24.com/en/20100126-french-peugeot-china-car...
by Claudia Sonea for SigEx Ventures (http://sigexventures.com) |
SigEx Ventures's matrix of properties are quickly becoming leaders in digital telebroadcasting, free content delivery allowing people to easily talk, view, upload and share through free online TV broadcasting, free unlimited global calls, video blogs and SMS. SigEx Ventures invests in projects deploying "free" to add-on royalty revenue models
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home